poniedziałek, 6 czerwca 2016

Animowane gify i obrazki wakacyjne pozdrowienia


Bez imienia i nazwiska
ja Cię mocno ściskam
i przesyłam kilka słów
na tym kończę 
-bywaj zdrów.
Choć czasem świeci słońce,
choć czasem pada deszcz,
pozdrowienia,ale gorące 
śle kto ? - chyba wiesz ?
Choć droga daleka,
Choć wiatr w słowach gra,
Moc miłych pozdrowień
Kreślę Tobie - ja.
Chociaż jestem w innym gronie,
Myśl o Tobie ciągle płonie.
Pozdrowienia ślę Ci z dali,
Byśmy wkrótce się spotkali.

Cisza zapadła na morzu,
Wiatr lekko dyszy we mgle,
Ten, co pamięta o Tobie,
Westchnienie gorące Ci śle.

Gorące jak słońce
mocne jak wiatr
pozdrowienia z TATR.

Gorące jak Zakopiańskie słońce
Mocne jak podhalański wiatr
Pozdrowienia Ci wysyłam
z wysokich szczytów Tatr.

Grillujemy sobie smacznie,
biesiadowanie zaraz się zacznie,
gorące wakacyjne uściski przesyłamy,
bo tęsknimy tutaj za Wami!

Jedzie pociąg
Górą lasem
Podskakuje sobie czasem
Papatki przesyłam z podróży
Która już mi wiele wróży
Jestem tu jestem tam wszędzie pełno mnie.
Pytasz czy muszę, pytasz czy chcę 
tak śmigać przez świat na jednym tchu. 
Dla mnie to życie dla mnie to raj być tu i być tam.
Kilka łez uronię tu, a tam już śmieję się.
Kilka słów powiem tu, a tam milczę jak głaz.
Kilka zdjęć zrobię tu, a tam znów żadnego.
Pozdrowienia prześlę stąd a stamtąd znów zapomnę.
Jestem tu jestem tam, bo taki jest już mój świat.

Karta śle widok,
oczy spojrzenie,
usta ślą uśmiech,
a ja pozdrowienie!
Leniuchujemy, byczymy się, bimbamy, 
zajmujemy się słodkim nicnierobieniem, 
odpoczywamy, więc sami widzicie 
czasu za bardzo nie mamy, 
ale zawsze o Was pamiętamy 
i pozdrowienia wakacyjne wysyłamy.
Morze szumi, słońce świeci, 
szkoda, ze czas tak szybko tu leci!
Wkrótce zostaną mi tylko wspomnienia,
a Tobie przesyłam serdeczne pozdrowienia!
Na nadmorskiej plaży słońce mocno grzeje,
na super wakacje dając mi nadzieję.
Mieszam te promienie razem z bursztynami
i wysyłam Tobie wraz z pozdrowieniami.
Na plażę przybyłam, ciało opaliłam, 
w morzu się pluskałam, piwko w siebie lałam. 
Tak sobie rymuję, słodko leniuchuję, 
a Ciebie w marzeniach mocno znów całuję!
Po morzu płynie 
drewniana łódka, 
mi już kompletnie 
nie wchodzi wódka! 
Wczoraj się strułam 
wściekłymi psami, 
Pozdrawiam i niech 
moc będzie z Wami.
Pod cieniem palmy pisałam te pozdrowienia, 
chcąc przesłać Ci choć odrobinę 
letniego morskiego tchnienia. 
Niech ta kartka do Ciebie doniesie 
promieni słonecznych garść 
i zapach soczystych pomarańczy.
Pozdrawiam z wakacji,
bez żadnych atrakcji,
siedzę w przydrożnym barze
 i o Tobie marzę!

Robię zdjęcia, wcinam lody, 
kąpiel biorę dla ochłody,
odpoczywam bez wytchnienia 
i przesyłam pozdrowienia!

Siedzę dziś na piasku, 
wśród innych golasków. 
Ściskam Cię z oddali, 
bo mnie słońce pali.

Słoneczne – że aż parzy, 
Gorące – jak piasek na plaży 
Złociste – jak bursztynu drobiny 
Wesołe- jak wczasowiczów miny 
Słone- jak morska bryza 
Spienione - jak na fali kryza 
Zielone-jak wodorosty na patyku 
Takie pozdrowienia ślę Ci znad Bałtyku.
Szybkim latem
Leśnym echem
Moc pozdrowień
przesyłam
wraz z uśmiechem.

Tak sobie dryfuje, chłopaków prowokuję. 
A nuż się jakiś napatoczy 
i ochoczo do wody wskoczy. 
Bo moje galotki pożyczone od ciotki, 
sprawiają, że niejeden wymięka 
i u stóp moich stęka.

To są pozdrowienia specjalnie dla Ciebie,
wysyłam w nich słońce na błękitnym niebie,
miły szum Bałtyku, plaży piach gorący,
i okruch bursztynu tak ładnie błyszczący.

Tyle ile chmurek na niebie,
tyle pozdrowień wakacyjnych
i serdeczności ślę do Ciebie!

Udanego wakacyjnego wypoczynku,
samych słonecznych dni wakacji życzę.

Udanych wakacji
Na górze morze, na dole piasek
- opalamy się na słońcu
jak para kiełbasek!

U mnie super.
Deszczyk pada, słonko świeci
czas i pieniądz szybko leci.
Pozdrawiam
Uroczych wakacji życzę
Płynie statek po fali,
wiatr w białe żagle dmie 
–ktoś, kto pamięta o Tobie,
pozdrowienia Ci śle.

Wiatr tutejszy mocno dmucha, 
szepcze sercu coś do ucha, 
a me serce nie z kamienia 
więc przesyłam pozdrowienia.

Z daleka czy z bliska
Przesyłam całuska
I pozdrowienia słodziutkie
Choć takie króciutkie

Z daleka od Ciebie płyną marzenia,
Z daleka od Ciebie ślę pozdrowienia.
Gdziekolwiek jestem, wszystko co robię,
Zawsze i wszędzie myślę o Tobie.

Z letnim wietrzykiem,
z kaszubskim echem
śle pozdrowienia z uśmiechem.

Znad morza błękitnego
Bardzo wzburzonego
Przesyłam pozdrowienia
Do miłego zobaczenia

Z palmą nad głowami,
w rękach z kolorowymi drinkami
i opaleni słońcem wakacyjnego nieba
ślemy do Was te urlopowe pozdrowienia!
Z szumem górskich wodospadów
Z jaskiniowym echem
Moc pozdrowień z ...
Ślę Wam ... z uśmiechem






















































































































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz